HUBUNGI KAMI

HUBUNGI KAMI
PEJABAT PENTADBIRAN KOR SUKARELAWAN POLIS SISWA/SISWI (SUKSIS) USM

Bangunan L09, Universiti Sains Malaysia,
11800, Minden, Pulau Pinang.

Tel/Fax : 04-6534436

E-mel : suksisusm@yahoo.com.my

Blog : suksisusm.blogspot.com

COMMUNITY POLICING CAMPAIGN

Tuesday, September 15, 2009

Akhirnya...Majlis Iftar Jama'i dan Solat Tarawih SUKSIS Berjalan Lancar

Assalamualaikum w.b.t, salam sejahtera dan salam SUKSIS bersatu...
Akhirnya, selesai sudah satu majlis yang telah lama dirangka untuk warga SUKSIS USM. Majlis Iftar Jama'i dan Solat Tarawih telah diadakan dan kelihatan ianya berjaya dan berjalan lancar.
Dalam majlis ini, Buletin Pertama Edisi Ogos 2009 dan Laman Web Rasmi KOR SUKSIS USM turut dilancarkan oleh Komandan, Prof. Ahmad Shukri bin Mustapa Kamal sebagai satu lagi pembaharuan yang dibawa dalam Persatuan SUKSIS USM. Semua dijemput untuk mengintai-intai dan menjenguk-jenguk laman web baru kita di alamat http://www.suksisusm.com.my/.
Satu lagi pembaharuan yang dibawakan ialah mengenai konsep majlis ini. Kali pertama kita melihat Komandan, Timbalan Komandan dan Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) makan bersila di atas lantai bersama-sama para jurulatih dan pelatih-pelatih Kor SUKSIS. 
Dari kiri: Insp/KS Hasbi (mantan SUKSIS 1st batch); YDP MPP, Sdr. Muhammad Shafiq Abdul Aziz; Komandan, Prof Ahmad Shukri; Timbalan Komandan, Prof Madya Ishak Ramly.
Majlis ini juga turut menyediakan pentas ala-ala Akademi al-Quran...dan menjemput Qari negeri Pahang. Tak percaya? tengok la kat bawah ni...
Haaa...inilah dia 'Qari negeri Pahang' yang tak payah dijemput, dy sendiri nak berposing di atas stage....cehh...lakonan semata-mata...
berikut gambar-gambar sepanjang majlis Iftar Jama'i dan Solat Tarawih berlangsung...
Skuad Leader Inter, Ahmed Fauzan Ahmed Kamal dan YDP Kor SUKSIS, Abd Aziz A'zmi bersama kepingan-kepingan Buletin yang diceraikan untuk simbolik perasmiannya.
Ayahanda Komandan SUKSIS USM, Prof Ahmad Shukri Mustapa Kamal yang terus bergegas ke majlis dari pejabatnya hingga tak sempat nak tukar pakaian. Terima kasih prof kerana meluangkan masa hingga ke akhir majlis.
Wajah-wajah pelatih junior wanita...
Yang berbaju Melayu biru muda tu Sdr Najib. Dia la yang paling banyak berusaha untuk menyiapkan laman web SUKSIS USM. Kalau takde dia takde la laman web kita. Tahniah atas usaha anda, Najib.
Ini gambar spontan dua orang jejaka senior kita. En. Amirul yang sedang 'membaham' ayam dan En. Hazwan...sempat plak dia pandang kamera....
Gambar-gambar lain akan di 'up load' dalam jangka masa terdekat..jadi, teruskan layari laman blog ini.

No comments: