HUBUNGI KAMI

HUBUNGI KAMI
PEJABAT PENTADBIRAN KOR SUKARELAWAN POLIS SISWA/SISWI (SUKSIS) USM

Bangunan L09, Universiti Sains Malaysia,
11800, Minden, Pulau Pinang.

Tel/Fax : 04-6534436

E-mel : suksisusm@yahoo.com.my

Blog : suksisusm.blogspot.com

COMMUNITY POLICING CAMPAIGN

Wednesday, September 9, 2009

Majlis Berbuka Puasa Bersama Timbalan Perdana Menteri

Assalamualaikum w.b.t, salam sejahtera dan salam suksis bersatu....

Satu penghormatan apabila Kor SUKSIS dijemput untuk meghadiri Majlis Berbuka Puasa Bersama Timbalan Perdana Menteri dan Pemimpin IPT se-Malaysia di Dewan Merdeka, PWTC Kuala Lumpur pada 8 September 2009. Tiga pemimpin Kor SUKSIS telah memenuhi jemputan tersebut iaitu Yang Dipertua, Sdr. Abd Aziz A'zmi, Penghulu Skuad Inter, Sdr, Ainfikri Ngassri dan Skuad Leader Skuad Inter, Sdr. Ahmed Fauzan Ahmed Kamal. Turut serta termasuklah seorang wakil wanita skuad Junior, Sdri. Nurul Atikah Halimi yang merupakan ahli 'Sahabat MPP' dijemput sendiri oleh Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar, Sdr. Shafiq Abd Aziz.


Majlis ini menghimpunkan pemimpin-pemimpin pelajar dari semua IPTA/IPTS untuk mendengar amanat, dan berdiskusi bersama TPM. Turut hadir pada majlis tersebut ialah Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Dato' Mustapha Mohamed, Menteri Pengajian Tinggi , Dato' Seri Mohamed Khaled Nordin dan Timbalannya, Dato' Saifuddin Abdullah.
USM juga menghantar pemimpin-pemimpin pelajar yang terdiri daripada Anggota Majlis Tertinggi (MT) dan Exco MPP dan setiap Majlis Penghuni Desasiswa (MPD) dan SUKSIS (tak pasal2 dijemput). Berikut beberapa gambar yang sempat diambil ketika mereka berada di majlis tersebut...


Team USM pulang semula ke kampus selepas selesai berbuka puasa dan tiba pada jam 4.30 pagi...

No comments: