HUBUNGI KAMI

HUBUNGI KAMI
PEJABAT PENTADBIRAN KOR SUKARELAWAN POLIS SISWA/SISWI (SUKSIS) USM

Bangunan L09, Universiti Sains Malaysia,
11800, Minden, Pulau Pinang.

Tel/Fax : 04-6534436

E-mel : suksisusm@yahoo.com.my

Blog : suksisusm.blogspot.com

COMMUNITY POLICING CAMPAIGN

Tuesday, February 23, 2010

Mesyuarat Pertama Temasya Sukan SUKSIS IPTA Zon Utara (SuTRA)

Persatuan Kor SUKSIS USM telah merangka dan sedang dalam persediaan untuk menganjurkan Temasya Sukan SUKSIS IPTA Zon Utara (SuTRA) yang julung kalinya akan diadakan di USM selaku tuan rumah. 

Sehubungan itu, pihak penganjur telah mengatur dan mengadakan mesyuarat bersama wakil dari universiti terlibat iaitu para Pegawai Penyelaras, jurulatih dan beberapa pelatih dari Univeriti Utara Malaysia (UUM), Universiti Teknologi MARA (UiTM) Kampus Pulau Pinang dan Universiti Malaysia Perlis (UniMAP) seperti butiran berikut: 

                        Tarikh    : 12 Februari 2010 (Jumaat)
                        Masa     : 3.00 - 5.30 pm
                        Tempat  : Bilik Mesyuarat Pusat Ko-kurikulum

  
Mesyuarat dipengerusikan oleh Timbalan Komandan Kor SUKSIS USM, Supt. KS Prof. Madya Ishak Ramly, dibantu Pengarah Projek, Sdr. Ahmed Fauzan Ahmed Kamal berserta Anggota Majlis Tertinggi Persatuan dan AJK projek.

Pegawai-pegawai Penyelaras, dan wakil universiti Zon Utara yang hadir


 
Wakil pelatih dari UniMAP

Mesyuarat ini dimulakan dengan ucapan alu-aluan daripada pengerusi dan diteruskan dengan pembentangan kertas kerja oleh Pengarah Projek. Di samping itu penerangan yang lebih jelas turut disampaikan oleh beberapa anggota jawatankuasa pelaksana mengenai perjalanan program ini.

Pelbagai isu telah diketengahkan dan terdapat juga beberapa cadangan dari universiti lain bagi menambah baik perjalanan program ini. 

Bagi pihak Kor SUKSIS USM, kami mengucapkan jutaan terima kasih atas komitmen dan kerjasama yang yang sangat baik dari setiap unersiti yang mengambil bahagian. 

Semoga SuTRA menjadi kenyataan hasil usaha warga Kor SUKSIS USM yang mahu menjadikan edisi pertamanya berlangsung di USM bersesuaian dengan motto universiti "Kami Memimpin".  

No comments: