HUBUNGI KAMI

HUBUNGI KAMI
PEJABAT PENTADBIRAN KOR SUKARELAWAN POLIS SISWA/SISWI (SUKSIS) USM

Bangunan L09, Universiti Sains Malaysia,
11800, Minden, Pulau Pinang.

Tel/Fax : 04-6534436

E-mel : suksisusm@yahoo.com.my

Blog : suksisusm.blogspot.com

COMMUNITY POLICING CAMPAIGN

Tuesday, February 23, 2010

PROGRAM KHIDMAT MASYARAKAT KOR SUKSIS USM TERBAIK!!!

Salam suksis bersatu..

     Cuti pertengahan semester yang lepas telah dimanfaatkan sebaiknya oleh skuad senior suksis dengan mengadakan program khidmat masyarakat di kg sg pinang besar pulau pangkor.. program yg berlangsung selama 5 hari telah berjalan dengan lancar dan baik. banyak manfaat dan pengalaman yang berguna telah diperolehi dari program ini.. terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan program khidmat masyarakat ini dan terima kasih kepada keluarga2 angkat yang sudi melayan kami dengan baik dan ramah..
    Jutaan terima kasih juga kepada semua penduduk kg sg pinang besar atas kerjasama dan sokongan anda sehingga program ini selesai..kami berharap hubungan yg terjalin selama lima hari di pangkor akan berkekalan hingga ke akhirnya dan kami juga ingin memohon maaf jika sepanjang lima hari kami ada melakukan perkara2 yang tidak disenangi dan meyinggung perasaan penduduk2 kampung.. berikut sedikit gambaran kenangan terindah kami di pangkor..layan!!!!!

 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  



 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

p/s: ni je gambar yg mampu diupload sebab ada bnyak lagi..hehe so  kalau nak gmbar bgtau lah yee..atau leh bukak fb suksis utk dptkan gambar2..apa2 pun pangkor mmg kenangan terindah dan program khidmat masyarakat yang terbaik bagi kami semua..hidup suksis!!!!!
sekian..TEGAS ADIL DAN BERHEMAH

1 comment:

Anonymous said...

wah aktiviti yg menarik......