HUBUNGI KAMI

HUBUNGI KAMI
PEJABAT PENTADBIRAN KOR SUKARELAWAN POLIS SISWA/SISWI (SUKSIS) USM

Bangunan L09, Universiti Sains Malaysia,
11800, Minden, Pulau Pinang.

Tel/Fax : 04-6534436

E-mel : suksisusm@yahoo.com.my

Blog : suksisusm.blogspot.com

COMMUNITY POLICING CAMPAIGN

Tuesday, October 27, 2009

rumah terbuka Ketua Polis Penang meriah!!

salam suksis bersatu..

maaf sangat2 sebab post lambat gambar2 ni..sbb diorang x bagi pun kat aku gambar ni.. so xdpt lah nak post..skrang da dapt curi dari FB so leh lah tgk puas2 gambar mereka2 yang pi rumah terbuka hari raya di kediaman rasmi Ketua Polis Penang ni.. sama2 kita lihat wajah2 kegembiraan bak kanak2 riang ini..hahaha


bersama dato' KP dan pelatih kor suksis sekalian..



antara wanita yg masih menunggu calon suami..haha



4org gadis yang sanggup bermadu..huhu



watty menunggu putera kayangan datang menjemputnya..haha



rombongan cik kiah!!



muka2 kekenyangan..blurppp!!!



pengantin baru datang..hahaha

p/s: ni ler gambor2 yang ada.. semua penuh warna warni dan keceriaan..hehe.. so kepada sesapa yg ada gambor2 yang ingin dikongsi bagilah kat saya k.. saya akan masukkan dalm blog nih.. baru happening..haha klu xkenal saya cuba lah cari sape..haha(ayat2 di gambar hanya bertujuan gurauan,tiada kena mengena ngan hidup atau mati)haha


2 comments:

Murinz said...

ehh...macam ku penah lihat saja pic nie....tp di mana yah??hahhaha...

faizul2110 said...

moga teruskan dengan pasukan, lepas grad apply la pegawai.... for me... i've joining the RMP for 4 years righnow as Sentul kuala lumpur crime Investigation Officer... bagus untuk yang suka cabaran...