HUBUNGI KAMI

HUBUNGI KAMI
PEJABAT PENTADBIRAN KOR SUKARELAWAN POLIS SISWA/SISWI (SUKSIS) USM

Bangunan L09, Universiti Sains Malaysia,
11800, Minden, Pulau Pinang.

Tel/Fax : 04-6534436

E-mel : suksisusm@yahoo.com.my

Blog : suksisusm.blogspot.com

COMMUNITY POLICING CAMPAIGN

Saturday, October 3, 2009

skuad senior kena double kawad!!!!

salam pertemuan salam suksis bersatu....

       hari ni hari yang xleh dilupakan oleh skuad senior di mana kami telah di kenakan hukuman double kawad atas kesalahan yang telah dilakukan.. penat, letih, geram, sakit hati dan macam2 lagi berlegar2 di minda dan fizikal kami...hahaha.. Tn Priya merangkap pegawai penyelaras suksis usm telah menjatuhkan hukuman ni dan kami terpaksa untuk menjalaninya dengan rasa berat hatii... dengan cuaca panas terik mmg cukup2 mencabar bagi kami.. terbakar bkn je kat kulit, kat kat muka n kat tangan, kat hati pun terbakar jugaa..hahahaha.. tpi sempoi.. walaupun kna double kawad skuad senior tetap mantain.. semangat tetap membara walaupun ada beberapa orang yang telah berputus asa..hahaha..
      hukuman berkawad dan berlari tanpa henti selama sejam tu diharap dapat menjadi pengajaran kepada semua suksis usm supaya tidak mengulangi kesilapan yang sama.. seperti yang dijelaskan, niat mereka bukan utk mendera tpi untuk menjadikan kita lebih berwaspada dan patuh pada arahan.. apa2 pun ingatan kepada semua skuad supaya mantapkan disiplin dan patuh pada arahan supaya hukuman double kawad ni x berulang lagi.... :(








p/s: tpi kulit aku dah rentung dah ni..adoi.. kaki plak melecet teruk.. adoi.. thanks pada en.Rothlan jurulatih baru kami yang sgt prihatin tdi..hehehe best!!!

1 comment:

shu said...

xpe la kengkawan...jadikan denda itu sebagai pengajaran..jgn ulangi lagi ye kawan2...hormatilah org yg lebih tua dr kt